Monday, December 21, 2009

Firra & Fitri Wedding

Job yang ni plak job di Kelantan…nama client Cik Ros dan Fitri…Pak Jong punya client…satu ofis ngn die kat Petronas….so memerlukan dalam 3 org photographer time ni aka Machai!!!…aku mmg terlibat la…sememangnya yg selalu ngn Pak Jong ni pn aku…boleh la dikatakan partner…unofficially…Perjalanan yg agak panjang dan letih sbb kami sume kena drive ke Kelantan…dipaksa oleh Ajong untuk drive bergilir-gilir...xpe la, leh la aku tunjukkn skill drifting aku kat diorang....huhuhu...kami di Kelantan siap tumpang tido umah org lagi…hehehe…tersangat la adventure trip ke Kelantan ni…dengan sakainya lagi...ke'Gay'annya lg...haizzzz...rosak hidup aku...tp best ngn diorang ni....asyik tergelak n merepek je...For you guys punye information…aku pertama kali pegi ke Kelantan time ni…kecik-kecik tu pernah ar pegi…tp bile dah dewasa ni lama gak la tak ke sana….hahaha…so agak terpegun dan jakun jugak la bile sampai…sebuah negeri yang best…makan murah…awek lawa…tempat pn banyak yg lawa-lawa dan unik…





 

No comments: