Friday, March 19, 2010

Aie & Deqya Solemnization

Salam to all yang membaca blog aku ni...kali ni job ni aku buat sorang je...One man show punye job sebab kengkawan yang lain ade hal dan ade job ditempat lain...jd kena la drive ke Batu Pahat sorang-sorang...huhuhuhu...pergi pn sorang balik pn sorang...tp masa nk balik tu aku terpaksa berhenti di R&R Pagoh sebab dah xlarat sgt time tu...45minit gak la tertido kat sana...mmg nikmat...kalau xtido mmg aku bwk kereta tutup mata la...huhuhuhu....Seperti biase nervous tu confirm ade kalau kena buat job sorang-sorang...sebenarnya bkn nervous tp segan...hahahaha...camne la nak jadi photographer kalau segan-segan...haizzzz...tp selepas buat muka x malu...aku dah biase ngn pengantin ni...walaupun aku ni mmg jenis yg kurang bercakap ngn org...tp ade kelebihan senang utk org dekati (gile perasan!!!) ...kejap je nk beramah mesra ngn diorang ni dan diorang pn sgt ramah dan mesra alam...hehehehe...senang keje aku...Kali ni outdoor diorang ni aku buat kat kawasan paya...tempat ni tersgt cantik dan unik la...aku suka 'Pattern' akar die tu...so mmg slumber aku seksa diorang ni...suruh masuk dalam paya...hehehe..tp sebelum aku suruh diorang pegi sana aku dah survey-survey tempat tu dulu ar...tanye org-org kampung tempat tu bahaya ke x ...ade ular ke x...pakcik-pakcik ni ckp ok, aku pn ape lg...terus SERANG!!! terus memosingkan diorang la...sebenarnya selain dari paya tu, byk lg tempat-tempat best utk ambik gambar...cuma aku je yg x sempat...sebab hari dah nk hujan dan dah nk malam dah...sedih-sedih...huhuhuhu...xpe la guna utk pengantin lain la...hahaha...mcm ade yang lain nk shoot kat situ...Anyway, sume ok je job ni...alhamdulillah....xde yg terkorban or terhumban...hehehehe...pengantin pn tersgt cool, sporting dan ramah...baek diorang layan aku...happy newly wed!!!

No comments: