Thursday, March 18, 2010

Muhaini & Jailani Pre-wedding

Ok...mana nak start ni?? lama dah x update blog aku yg x seberapa ni disebabkan busy yg melampau...ceh..poyo je kn...mcm artis or wakil rakyat nak bz gile-gile...hahahaha...POYO adalah aku...dah-dah...cukup intro tu...panjang-panjang karang bosan plak org...Alrite cerita panjang pn x guna, kali ni job pre-wedding ni kat Putrajaya je kami ambik...bakal pengantin Muhaini & Jailani...15hb November 2009 job ni sebenarnya...lama kn aku x update...haizzzz....Duration utk job ni hanya 2 jam saje...dua jam ke?? or kurang lg kot dari tu...sebab bakal pengantin ade hal plak...so ape lagi...kami kelam-kabut la jd nya...menggunakan ketangkasan otak dan bakat yang sedia ade untuk ambik gambar yg tebaik...tp mmg best la kat Putrajaya ni, mcm-mcm gambar leh ambik...sebab last week nya pn aku shoot gambar wedding kat sini...tempat sama gak...tapi angle die...gambar die...sume lain la...hehehehe...tapi yg kelakarnya pasal job ni...kami mintak bakal pengantin ni bwk kn bunga...boleh die kutip bunga kat taman...aduhai...blasah je la...kami pn balut-balut la bunga tu....overall aku puashati la ngn job kali ni...idea tersangat banyak, mencurah-curah dan banyak kelainannya...hehehehe...so enjoy!!!



p/s: aku mmg suka shoot gambar Pre-wedding!!!!

opssss...sebelum aku terlupe..aku dah ade GF!!! hehehe...finally...penantian 3 tahun sudah berakhir...nnt aku buat entry pasal die la...ok!

No comments: